Friday, August 03, 2007

Cupcake dolls

Kommer ni ihåg cupcakedolls? Jag gör det, jag hade en själv, bilden här intill är en lika dan som jag hade när ja var liten. De nya "dockorna" är ju helt sjukt söta men min luktade verkligen bakelse. Dagen har gått ut på att svara i telefon och spara bilder på min jobbdator från flickr och google på massa olika cupcakes. Det hela började med att jag nämnde min förkärlek för cupcakes för C på jobbet, han skickade en länk med asgrymma T-shirts med galna cupcakemotiv . Vi ska beställa varsin T- shirt i kväll. Det eskalerade till att hitta perfekta recept på cupcakes jag aldrig kommer lyckas göra, men det ska bli cupcakekalas folk sent kommer att glömma i huset som jag tillfälligt bor i. (Btw jag har aldrig bakat cupcakes eller ätit dem, men tror på mig själv, eller jag tror att jag tror på mig själv, det är bara att intala sig själv att det kommer bli de bästa cupcakesen någonsin, det kommer bli så grymt).

CupCakes CupCakes CupCakes CupCakes CupCakes CupCakes CupCakes CupCakes CupCakes CupCakes

Cupcakes på datan,
Cupcakes Myspace Cupcakes på bloggen, Cupcakes på hjärnan, Cupcakes i hjärtat.


2 comments:

Anonymous said...

It's all gibberish to me. But i like the pictures.

Jan Thomason said...

I'm hoping that you can read this - I'm pretty sure you can because your wrote on a post-it when you sent me the box of crayons for the kids (probably in Joplin, Missouri, whose town was flattened by a tornado).

I wanted to let you know that I received your box and I wanted to thank you!! you are so sweet to want to be a part of our mission trip, small as it may be;)

THANK YOU!
I'll be blogging about the mission trip when I get home on Saturday - will probably blog about it on monday or tuesday.............or wednesday. LOL
it will show on my Facebook page and my blog address is www.polkadotbarn.blogspot.com.

Again, thank you elena.
What a blessing you will be to a couple of kids that need to be blessed.

Warmly, Jan